Česká koruna CZK Euro EUR

Vyhledat

Jak nakupovat

Výběr zboží

V horním menu si vyberte kategorii zboží. Naše produkty lze rozdělit do pěti základních kategorií, a sice Vůně, Líčení, Vlasy, Tělo a Pleť. Pro přesnější výběr lze v kategorii zvolit další podkategorie, můžete zde také filtrovat podle pohlaví či ceny. Horní lišta nabízí i výběr podle značek a lákavou nabídku Top 10 s vašimi oblíbenými produkty za nejnižší ceny na trhu. Po upřesnění výběru se vám již zobrazí výpis produktů splňujících daná kritéria a vy můžete pohodlně procházet nabídku. Jakmile vás nějaký produkt zaujme, stačí na něj najet kurzorem a zvolit tlačítko „Koupit“ pro okamžité umístění do košíku, nebo „Detail“ pro více informací či upřesnění varianty produktu.

60 dní na vrácení zboží

Ukvapili jste se při nákupu, vybrané produkty se vám přestali líbit, anebo jste koupili nevhodný dárek? Nevadí. Zboží v originálním nerozbaleném obalu nám můžete nyní vrátit bez udání důvodu - máte na to celých 60 dní! 

Registrace

Na našem webu lze samozřejmě nakupovat i bez registrace. Registrovaní uživatelé ovšem nemusí stále dokola vyplňovat své kontaktní údaje, a navíc se v případě přihlášení newsletteru jako první dozví o lákavých cenových akcích a slevách na parfémy i kosmetiku.

Pro registraci klikněte na odkaz „Přihlásit se“ vpravo v horním menu. Poté úplně dole vyberte možnost „Vytvořit si nový účet“ a na stránce s formulářem vyplňte požadované údaje. Požádáme vás o zadání e-mailové adresy, sami si zvolíte heslo a vyplníte jméno, příjmení, telefon a adresu. Pokud si budete nechávat zásilky posílat třeba do zaměstnání, uveďte prosím i název firmy. Pro odběr newsletterů s novinkami a zajímavými akcemi ještě zaškrtněte políčko „Dostávat novinky“. Poté už stačí jen „Odeslat registraci“. Vaše registrace je hotová a když se před příštím nákupem přihlásíte, vaše kontaktní údaje pro objednávku již budou předem vyplněné. Vaše údaje můžete kdykoliv změnit po přihlášení ke svému účtu a kliknutí na „Můj účet“ v horním menu.

Nákupní košík a objednávka

Když přejdete do košíku, zobrazí se vám přehled zboží a vy zde můžete upravovat množství kusů, nebo zboží případně z košíku odstranit. Jakmile jste s obsahem košíku spokojeni, klikněte na „Pokračovat na další krok“. Následně vybíráte způsob dopravy a platby a započítáním ceny poštovného se vám aktualizuje celková cena za objednávku. Dalším krokem je zadání kontaktních údajů, pokud u nás máte registraci a přihlásíte se, tyto údaje již zde budou předvyplněné, ale v případě potřeby je můžete upravit. Následuje souhrn objednávky, kde vidíte zadané kontaktní objednávky, způsob dopravy a platby a přehled objednaného zboží. Stačí už jen „Potvrdit objednávku“ a můžete se těšit na balíček.

Přehled všech svých objednávek mohou registrovaní uživatelé sledovat po přihlášení ke svému účtu a kliknutí na odkaz „Objednávky“ v sekci „Můj účet“.

Způsoby platby

Platbu za zboží je možné provádět následujícími způsoby:

1. Dobírka
Platíte až při převzetí zboží.

2. Bezpečná platba online prostřednictvím Go Pay
Tento systém vám umožní uhradit objednávku rychle a bezpečně prostřednictvím platební brány vaší banky. Informaci o platbě obdržíme obratem, což výrazně urychlí expedici vaší objednávky a ihned po obdržení částky na náš účet vám bude zboží zasláno.

3. Hotově nebo platební kartou na pobočce
Zákazníci, kteří zvolili jako dopravu osobní odběr na prodejně EUROPARFÉMY, mohou platit hotově nebo kartou přímo na prodejně. Platbu za objednávku provedete při osobním odběru zboží. 

4. Hotově na pobočkách Zásilkovny
Tuto možnost vybírejte pouze pokud jste vybrali jako dopravu osobní odběr na pobočkách Zásilkovny. Platbu za objednávku provedete při osobním odběru zboží. 

Způsoby dopravy

Doprava je ZDARMA při objednávce nad 2990 Kč.

Pro dopravu zboží můžete vybrat následující způsoby:       

1. Česká Pošta - Balík do Balíkovny 55 Kč + 15 Kč dobírka
Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou.

Balíky připravené k vyzvednutí na poštách nebo u jejich partnerů budou dostupné po dobu 7 kalendářních dní. Balíky připravené v  Balíkovna-BOXech budou dostupné po dobu 2 pracovních dní. Přesnou dobu pro vyzvednutí vašeho balíku zjistíte ve Sledování balíku nebo v e-mailu doručeném Českou poštou. Jakmile se bude blížit konec doby pro vyzvednutí, Česká pošta vám dá vědět prostřednictvím e-mailu nebo SMS.

2. Česká Pošta - Balíkovna na adresu 59 Kč + 15 Kč dobírka
Přepravní služba, která zboží doručí až k vám domů.
Pokud nebudete doma zastiženi, můžete si zboží vyzvednout na vaší poště.

3. PPL kurýrní služba 89 Kč + 15 Kč dobírka
Přepravní služba, která doručí zboží až k vám domů, do zaměstnání apod.

4. PPL výdejní místa 30 Kč + 15 Kč dobírka
Vyzvednutí balíku v síti PPL výdejních míst s rychlejším odbavením a možností platby kartou.

5. Osobní odběr 35 Kč

Zboží si můžete vyzvednout přímo v naší kamenné prodejně EUROPARFÉMY:
Pardubice - 17.listopadu 2821, Pardubice, 530 02
!!! Zboží bude na prodejně rezervováno 8 pracovních dnů od objednání !!!

6. Osobní odběr Zásilkovna 59 Kč + 15 Kč dobírka
Zboží si můžete objednat a vyzvednout na více než 7000 pobočkách v ČR a na Slovensku nebo si jej můžete nechat zaslat do Z-BOXu. V případě doručení do Z-BOXu je možná pouze online platba.

Zásilku si můžete na pobočce vyzvednout ihned, jakmile vám přijde mail nebo SMS s vaším unikátním heslem pro výdej zásilky a informací, že je vaše zásilka připravena k vyzvednutí. Bez sdělení hesla nebude možné zásilku vydat. Standardní doba uložení zásilky na Zásilkovně je 7 dnů. Během vánoční sezóny může být úložná doba dočasně zkrácena na 5 dní. Více informací na zasilkovna.cz

7. Zásilkovna na adresu 79 Kč + 15 Kč dobírka
Přepravní služba, která doručí zboží až k vám domů, do zaměstnání apod.

Info o dopravě a platbě na Slovensko zde >

Zasílací adresa pro reklamace či vrácení zboží:
EURO SHOP s.r.o.
Kumburský Újezd 111
Nová Paka
509 01

Přihlášení

Zapomněli jste heslo? Pošleme Vám nové.
Jste tu poprvé? Vytvořte si nový účet.